? ????????????????????????????????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log
in to your Blogger account and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Meh ler Tolong Saya Menabung!!!

Thursday, December 16, 2010

rumahku dicerobohi

slm all....da lame bebenor aku x hapdate belog ini.bkn ape,aku bz sesangatlah.ermmm,cume nk citer ahad mlm yg lepas,umah aku dicerobohi.waduhhhh!!marah betollll dgn sang penceroboh itu.nk BENDA KEJADAH erk???cilakak itu olang.jam 1200,hatiku dah x sedap...jam 1230,kedengaran org cube membuka @ mengopel @merobek dada grill umah aku..tp aku diamkan saje.lalu aku menyuruh MUI tidur atas alasan 'sok aku nk keje.nt penat tido lmbt'.lalu kami pon tido.jam 200,mui mengejutkan aku kerana bunyi org CILAKAK membuka grill semakin ketara.mase aku terdiam n BLURRRRR.seperti ilang arah...aku mule menelepon jiran ku namun tidak berjawab panggilanku....aku mencube menelepon bape kpd sahabat ku.......meminta bantuan....mujur bape sahabatku wujud n dtg pd ketika itu..tp aku tau setibanya bapa sahabat,segerombolan org CILAKAK itu,mula meloloskan diri mee=reka..betol2 marah!!!!!!!ape yg mereka mahukan?????ape yg mereka inginkan??????

p/s : memg x bermoral itu------>ORG(sang Penceroboh)

0 comments: